náhradné diely CITROËN C5 III Kombi (RW)
Diely pre CITROËN C5 III Kombi (RW)
-
Písať 3.0 HDi 240 (RWX8CA)Rok (od-do): 04.2009 - 10.2014
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 177Výkon [KS] 241Objem valcov 2992Valce 6
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 16V (RWRFJC, RWRFJF)Rok (od-do): 02.2008 - 12.2011
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 103Výkon [KS] 140Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 (RWRHEJ, RWRHE8)Rok (od-do): 04.2009 - 02.2015
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 110Výkon [KS] 150Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 3.0 V6 (RWXFVA, RWXFUA)Rok (od-do): 02.2008 - 12.2010
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 155Výkon [KS] 211Objem valcov 2946Valce 6
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely CITROËN C5:
Najžiadanejšie súčiastky pre CITROËN C5 III Kombi (RW)
CITROËN C5 III Kombi (RW) katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík pre CITROËN C5 III Kombi (RW)
Populárne tovar pre CITROËN C5 III Kombi (RW_)
Autá CITROËN C5 III Kombi (RW): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Citroën C5 III (TD_) sú 5-dverové kombi, ktoré sa vyrábalo v rokoch 2008 až 2017. Koncepčný model, Airscape, sa predstavil na Svetovom autosalóne v Nemecku. Sériový model sa predstavil na bruselskom autosalóne v roku 2008. Tento model získal v nárazových testoch Euro NCAP z roku 2008 najvyššie hodnotenie v podobe 5 hviezdičiek. Náhradné diely pre model Citroën C5 III (TD_) si môžete pohodlne kúpiť v našom online obchode. Ponúkame vám mnoho komponentov, akými sú napríklad brzdové platničky, olejové filtre, prvky zavesenia kolies, atď. za akciovú cenu.
Technické vlastnosti modelu Citroën C5 III (TD_)
Citroën C5 III (TD_) kombi bolo 4829 mm dlhé, 1860 mm široké a 1483 mm vysoké. Interiér bol veľmi priestranný a zmestil sa doň vodič a 4 cestujúci. Objem batožinového priestoru bol v tomto aute od 505 litrov do 1462 litrov pri sklopených zadných sedadlách. Auto malo samostatne otvárateľné zadné okno, čím sa zaručil jednoduchý prístup do batožinového priestoru aj v podmienkach obmedzeného priestoru.
Predné zavesenie kolies bolo nezávislé, so vzperami MacPherson, a zadné bolo viacprvkové. Obe zavesenia kolies mohli byť plyno-kvapalinového typu. Lacnejšie pružinové zavesenie kolies bolo v ponuke pre menej výkonné verzie. Auto vo všeobecnosti poskytovalo veľmi hladkú jazdu a dokonale prechádzalo cez prekážky. Všetky brzdové mechanizmy boli kotúčového typu.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa vytvorilo asi 20 verzií modelu Citroën C5 III (TD_), a väčšina z nich bola dieselová. Všetky verzie mali predný pohon.
Verzia 2.0 HDiF bola typická dobrou dynamikou a úspornosťou paliva. Mala 4-valcový 16-ventilový motor s turbodúchadlom a medzichladičom. Výkon motora bol 138 hp. Maximálny krútiaci moment tu bol 320 N⋅m a dosiahol sa pri 2000 ot./min. Tento model zrýchlil z 0 na 100 km/h za 12.1 sekundy. Maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 200 km/h. Systém vstrekovania paliva Common Rail zaručoval úsporu paliva. Na 100 km auto spotrebovalo 7.6 litra paliva v mestskom režime, 5.9 litra v kombinovanom režime a 4.9 litra mimo mesta. Maximálna nosnosť modelu v tejto verzii bola 646 kg.
Výbavy modelu Citroën C5 III (TD_)
Citroën C5 III (TD_) kombi bolo v ponuke v týchto výbavách: Attraction, Dynamique, Confort, Exclusive a iné.
Auto vo výbave Dynamique malo 9 airbagov, trojbodové bezpečnostné pásy na zadných sedadlách, systém ABS so systémom rozloženia brzdnej sily, kontrolu stability a systém kontroly trakcie, obmedzovač rýchlosti, predné a zadné elektrické okná, elektrické bočné spätné zrkadlá s vyhrievaním. Centrálna lakťová opierka bola v ponuke pre cestujúcich na predných i zadných sedadlách. Dvojzónová klimatizácia so snímačom znečistenia vytvárala pohodlnú mikroklímu v kabíne auta. Stierače sa zapli automaticky vďaka signálu z dažďového senzora.