CITROËN C5 III Kombi (RW_) diely online obchod
Diely pre CITROËN C5 III Kombi (RW)
-
Písať 3.0 HDi 240 (RWX8CA)Rok (od-do): 04.2009 - 10.2014
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 177Výkon [KS] 241Objem valcov 2992Valce 6
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 16V (RWRFJC, RWRFJF)Rok (od-do): 02.2008 - 12.2011
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 103Výkon [KS] 140Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 (RWRHEJ, RWRHE8)Rok (od-do): 04.2009 - 02.2015
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 110Výkon [KS] 150Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 3.0 V6 (RWXFVA, RWXFUA)Rok (od-do): 02.2008 - 12.2010
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 155Výkon [KS] 211Objem valcov 2946Valce 6
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely CITROËN C5:
Najžiadanejšie súčiastky pre CITROËN C5 III Kombi (RW)
CITROËN C5 III Kombi (RW) katalóg náhradných dielov
Populárne tovar pre CITROËN C5 III Kombi (RW_)
Autá CITROËN C5 III Kombi (RW): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Citroën C5 III (TD_) sú 5-dverové kombi, ktoré sa vyrábalo v rokoch 2008 až 2017. Koncepčný model, Airscape, sa predstavil na Svetovom autosalóne v Nemecku. Sériový model sa predstavil na bruselskom autosalóne v roku 2008. Tento model získal v nárazových testoch Euro NCAP z roku 2008 najvyššie hodnotenie v podobe 5 hviezdičiek. Náhradné diely pre model Citroën C5 III (TD_) si môžete pohodlne kúpiť v našom online obchode. Ponúkame vám mnoho komponentov, akými sú napríklad brzdové platničky, olejové filtre, prvky zavesenia kolies, atď. za akciovú cenu.
Technické vlastnosti modelu Citroën C5 III (TD_)
Citroën C5 III (TD_) kombi bolo 4829 mm dlhé, 1860 mm široké a 1483 mm vysoké. Interiér bol veľmi priestranný a zmestil sa doň vodič a 4 cestujúci. Objem batožinového priestoru bol v tomto aute od 505 litrov do 1462 litrov pri sklopených zadných sedadlách. Auto malo samostatne otvárateľné zadné okno, čím sa zaručil jednoduchý prístup do batožinového priestoru aj v podmienkach obmedzeného priestoru.
Predné zavesenie kolies bolo nezávislé, so vzperami MacPherson, a zadné bolo viacprvkové. Obe zavesenia kolies mohli byť plyno-kvapalinového typu. Lacnejšie pružinové zavesenie kolies bolo v ponuke pre menej výkonné verzie. Auto vo všeobecnosti poskytovalo veľmi hladkú jazdu a dokonale prechádzalo cez prekážky. Všetky brzdové mechanizmy boli kotúčového typu.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa vytvorilo asi 20 verzií modelu Citroën C5 III (TD_), a väčšina z nich bola dieselová. Všetky verzie mali predný pohon.
Verzia 2.0 HDiF bola typická dobrou dynamikou a úspornosťou paliva. Mala 4-valcový 16-ventilový motor s turbodúchadlom a medzichladičom. Výkon motora bol 138 hp. Maximálny krútiaci moment tu bol 320 N⋅m a dosiahol sa pri 2000 ot./min. Tento model zrýchlil z 0 na 100 km/h za 12.1 sekundy. Maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 200 km/h. Systém vstrekovania paliva Common Rail zaručoval úsporu paliva. Na 100 km auto spotrebovalo 7.6 litra paliva v mestskom režime, 5.9 litra v kombinovanom režime a 4.9 litra mimo mesta. Maximálna nosnosť modelu v tejto verzii bola 646 kg.
Výbavy modelu Citroën C5 III (TD_)
Citroën C5 III (TD_) kombi bolo v ponuke v týchto výbavách: Attraction, Dynamique, Confort, Exclusive a iné.
Auto vo výbave Dynamique malo 9 airbagov, trojbodové bezpečnostné pásy na zadných sedadlách, systém ABS so systémom rozloženia brzdnej sily, kontrolu stability a systém kontroly trakcie, obmedzovač rýchlosti, predné a zadné elektrické okná, elektrické bočné spätné zrkadlá s vyhrievaním. Centrálna lakťová opierka bola v ponuke pre cestujúcich na predných i zadných sedadlách. Dvojzónová klimatizácia so snímačom znečistenia vytvárala pohodlnú mikroklímu v kabíne auta. Stierače sa zapli automaticky vďaka signálu z dažďového senzora.