CITROËN JUMPER Skrinka (244) diely online obchod
Diely pre CITROËN Relay I Van (244)
-
Písať 2.0 bivalentRok (od-do): 02.2003 - ...
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 81Výkon [KS] 110Objem valcov 1998Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva Benzin/zemný plyn (CNG)Dodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely CITROËN JUMPER:
Najžiadanejšie súčiastky pre CITROËN Relay I Van (244)
CITROËN Relay I Van (244) katalóg náhradných dielov
Populárne tovar pre CITROËN JUMPER Skrinka (244)
Autá CITROËN Relay I Van (244): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Citroën Jumper I (244) sú 2- a 3-miestne panelové dodávky vyrábané v rokoch 2002 až 2006. Debut modelu sa konal počas Európskeho veľtrhu cestnej dopravy v Amsterdame. Všestrannosť tohto modelu bola jednou z jeho hlavných výhod. Dodávka bola v ponuke s rôznou dĺžkou rázvoru a výškou strechy. Zákazník si celkovo mohol vybrať z 20 verzií karosérie. Na našej stráne si môžete pohodlne objednať náhradné diely pre model Citroën Jumper I (244) za dostupné ceny. Sledujte naše akcie a nepremeškajte príležitosť získať skvelú ponuku.
Technické vlastnosti modelu Citroën Jumper I (244)
Citroën Jumper I (244) dodávky mohli mať krátky (2850 mm), stredne dlhý (3200 mm) alebo dlhý (3700 mm) rázvor. Dĺžka karosérie mohla byť 4749 mm, 5099 mm alebo 5599 mm. Šírka bola 2024 mm. Výška mohla byť 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm alebo 2860 mm. Objem nákladového priestoru bol 14 m3 v niektorých verziách. Bočné posuvné dvere a tradičné zadné dvere s dvomi listami umožňovali prístup do nákladového priestoru.
Predné zavesenie kolies bolo nezávislé so vzperami MacPherson, a zadné bolo závislé s listovými pružinami. Brzdové kotúče boli inštalované na prednej náprave vozidla, a bubnové brzdy na zadnej náprave. Karoséria bola ochránená pred koróziou.
Nákladový priestor bol od kabíny oddelený kovovým priedelom. Bolo tu špeciálne okienko pre sledovanie nákladu.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa vytvorilo asi 10 verzií modelov Citroën Jumper I (244) dodávky, medzi ktorými boli benzínové i dieselové verzie, a verzie na plyn. Model mohol mať predný pohon alebo pohon všetkých kolies.
Dodávka bola celkom úsporná a motor ukázal veľmi dobré trakčné vlastnosti. Napríklad, 29CH 2.0 HDi verzia, ktorá mala 4-valcový preplňovaný motor a systém vstrekovania paliva Common Rail, spotrebovala asi 7.8 litra paliva mimo mesta, 8.7 litra v kombinovanom režime a 10.2 v mestskom režime. Maximálny krútiaci moment tu bol 190 N⋅m pri 1900 ot./min. Zaručilo sa tým spoľahlivé rozbehnutie aj pri plnom naložení. Nosnosť dodávky bola až 1115 kg a maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 130 km/h.
Výbavy modelu Jumper I (244)
Citroën Jumper I (244) dodávky mali iba základné potrebné vybavenie. Mnoho systémov bolo v ponuke voliteľne. Auto malo hydraulický posilňovač riadenia, elektrické okná, systém ABS, elektricky nastaviteľné bočné spätné zrkadlá, audio systém, klimatizáciu, airbag pre vodiča a spolujazdca, imobilizér a systém kontroly trakcie.