Náhradné diely Fiat Bravo 182
Diely pre Fiat Bravo 182
-
Písať 1.9 TD 100 S (182.AF)Rok (od-do): 03.1996 - 10.2001
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 74Výkon [KS] 100Objem valcov 1910Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 HGT 20V (182.AD)Rok (od-do): 10.1995 - 07.1998
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 108Výkon [KS] 147Objem valcov 1998Valce 5
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 HGT 20V (182AQ)Rok (od-do): 07.1998 - 10.2001
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 113Výkon [KS] 154Objem valcov 1998Valce 5
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely FIAT BRAVO:
Tiež pre tieto modely značky Fiat:
Najžiadanejšie súčiastky pre Fiat Bravo 182
Fiat Bravo 182 katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík Fiat Bravo 182
Populárne tovar pre FIAT BRAVO I (182)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá Fiat Bravo 182
Autá FIAT Bravo I Hatchback (182): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Fiat Bravo I 182 sú kompaktné 3-dverové hatchbacky vyrábané v rokoch 1995 až 2001. 220 000 vozidiel sa predalo už počas prvých dvoch mesiacov predaja. V roku 2006 vyhralo toto auto cenu „Európske auto roka“. Objednať si môžete kvalitné náhradné diely pre Fiat Bravo I 182 hatchbacky na našej webovej stránke. Zaručujeme vám top kvalitu každej súčiastky, ponúkame vám dostupné ceny a profesionálne služby.
Technická špecifikácia Fiat Bravo I 182 hatchbacky
Hatchback bol 4026 mm dlhý, 1740 mm široký a 1420 mm vysoký. Svetlá výška tohto modelu bola 150 mm. Objem batožinového priestoru bol od 280 do 1030 litrov. Kabína bola určená na usadenie vodiča a 4 cestujúcich.
Predné i zadné zavesenie kolies boli nezávislé. Plynové tlmiče boli tuhé a autu poskytovali stabilitu a výbornú ovládateľnosť. Auto malo brzdové kotúče na prednej náprave a kotúčové brzdy alebo bubnové brzdy na zadnej náprave. Karoséria bola plne pozinkovaná. Prahy dverí a spodná časť auta boli dodatočne ošetrené.
Hlavné verzie
Celkovo sa vytvorilo asi 20 verzií Fiat Bravo I 182 hatchbackov. Väčšina z nich bola benzínová. Všetky modely mali predný pohon.
1.9 JTD MT dieselová verzia patrila medzi najvýkonnejšie. Mala preplňovaný motor so 4-valcami a výkonom 105 hp; krútiaci moment tu bol asi 200 N⋅m a dosiahol sa pri asi 1500 ot./min. Podporila sa tým výborná dynamika: táto verzia zrýchlila na 100 km/h za 10.4 sekundy. Maximálna rýchlosť bola 187 km/h. Zároveň bola spotreba paliva relatívne nízka: 4.4 litra mimo mesta, 5.4 litra v kombinovanom cykle a 7.2 litra v meste. Nosnosť tejto verzie hatchbacku bola 510 kg. Výkon motora veľmi závisel od kvality paliva.
Výbavy modelu Bravo I 182
Bravo I 182 hatchbacky boli v ponuke v rôznych výbavách a najobľúbenejšie boli S, SX, GT, HGT. Navyše sa vyrábali aj limitované série: Anniversaire, Formula, Special Edition, Steel, Suite, Trofeo, Yellow a iné.
Trofeo výbava podporila celkový výkon auta. Hatchback s touto výbavou mal zadný spojler, šedé 15-palcové zliatinové ráfy kolies, automatickú klimatizáciu, vyhrievané elektrické spätné zrkadlá, hmlové svetlá, CD prehrávač pre viacero diskov, systém vstupu bez kľúča, koženú páku prevodovky a volant. Továrenský ABS systém, predné a bočné airbagy sa starali o bezpečnosť. Výrobca dbal na čalúnenie interiéru: centrálna konzola mala striebornú farbu a sedadlá boli čalúnené v modrej a čiernej koži.