Náhradné diely Ford Fiesta Mk6
Diely pre Ford Fiesta Mk6
Autodiely pre ďalšie modely FORD FIESTA:
Najžiadanejšie súčiastky pre Ford Fiesta Mk6
Ford Fiesta Mk6 katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík Ford Fiesta Mk6
Populárne tovar pre FORD Fiesta Mk6 Hatchback (JA8, JR8)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá Ford Fiesta Mk6
Autá FORD Fiesta Mk6 Hatchback (JA8, JR8): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Ford Fiesta Mk6 JA8 sú šiestou generáciou 3- a 5-dverových hatchbackov, ktoré sa vyrábali v rokoch 2008 až 2017. Model debutoval na medzinárodnom ženevskom autosalóne. Auto bolo celosvetovo obľúbené vďaka štýlovému exteriéru, veľkému množstvu rôzneho vybavenia, a mnohým inovatívnym riešeniam. Hatchback bol popísaný ako „najlepšie malé auto“, „výborný úspech v histórii výroby áut“ a „nový líder danej triedy áut“ v recenziách známych časopisov, ako napríklad ‘Motor Trend’, ‘Auto Express’, a ‘UK's Car Magazine’. V roku 2009 model získal cenu „Auto roka“ od časopisu ‘What Car?’. Náhradné diely pre model Ford Fiesta Mk6 JA8 si môžete lacno kúpiť v našom online obchode. Naši odborníci vám pomôžu pri výbere vhodných dielov pre vaše auto.
Technické vlastnosti modelu Ford Fiesta Mk6 JA8
Tento hatchback bol 3950 mm dlhý, 1722 mm široký, a 1481 mm vysoký. Objem kufra bol od 295 do 979 litrov. Svetlá výška mala hodnotu 155 mm. Auto malo dostatok priestoru pre vodiča a 4 cestujúcich.
Hlavné verzie
Celkovo sa vyrobilo 47 verzií modelu Ford Fiesta Mk6 JA8 (2008–2017), 36 benzínových a 11 dieselových.
Dieselová jednotka 1.6 TDCi Econetic patrila medzi najúčinnejšie a najekologickejšie verzie. Motor mal výkon 95 hp a krútiaci moment 205 N⋅m. Hatchback zrýchlil na 100 km/h za 12.9 sekundy a maximálna rýchlosť bola 178 km/h, nosnosť auta - 536 kg. Turbodúchadlo a systém priameho vstrekovania paliva podporovali nízku spotrebu paliva. Na 100 km auto spotrebovalo 3,2 litra mimo mesta, 3,6 litra v kombinovanom cykle, 4,4 litra v meste. Táto verzia mala filter pevných častíc, ktorý znižoval koncentráciu škodlivých výfukových plynov.
Verzia Econetic bola prvým autom, v ktorom Ford použil olej s nízkou viskozitou. Tenšie pneumatiky - spolupráca firiem Ford a Michelin – sa použili za účelom úspory paliva, pretože mali menší povrch a teda aj nižší odpor z vozovky.
Výbavy modelu Fiesta Mk6 JA8
Fiesta Mk6 JA8 hatchbacky sa vyrábali v rôznych výbavách. Studio, Style, Zetec, Zetec S, Titanium, Titanium X, ST, Trend patrili medzi najobľúbenejšie.
Výbava Titanium, jedna z najvyšších, mala ABS systém, systém rozloženia brzdnej sily, kontrolu stability, systém kontroly trakcie, asistenta pri rozjazde do kopca, predné a bočné airbagy, nastaviteľné sedadlá s možnosťou driekovej podpory, tempomat, dvojzónová klimatizácia a iné prvky..