Späť
Krajina
Späť
Moje vozidlá
-
Náhradné diely pre vaše auto
Autá MAZDA MX-3 (EC): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Mazda MX-3 (EC) sú kupé vyrábané v rokoch 1991 až 1998. Auto má 4 sedadlá. Jeho relatívne nízka hmotnosť a nízke ťažisko má pozitívny vplyv na rýchlostný výkon. Prezrite si sortiment v našom online obchode ak hľadáte miesto, kde by ste si mohli kúpiť náhradné diely pre model Mazda MX-3 (1991–1998) a získať pritom dobrú ponuku. U nás predávame mnoho dielov, ako napríklad brzdové platničky, olejové filtre, sviečky zapaľovania a iné produkty, veľmi lacno, takže u nás vždy ušetríte.
Technické špecifikácie modelu Mazda MX-3 (EC)
Rozmery karosérie boli nasledovné: dĺžka – 4,220 mm, šírka – 1,695 mm, výška – 1,310 mm. Svetlá výška tohto modelu bola 145 mm. Nosnosť modelu nebola vyššia než 430 kg. Do batožinového priestoru sa mohli dať predmety s celkovým objemom do 390 litrov.
Auto malo nezávislé zavesenie kolies. MacPherson vzpery boli inštalované na prednej náprave, a viacprvková konštrukcia bola inštalovaná na zadnej náprave. Pre zadné zavesenie kolies výrobca použil vlastnú značkovú technológiu Twin-Trapezoidal Link, čo malo pozitívny vplyv na ovládateľnosť, zaručila sa hladká jazda a pomohlo sa s redukciou náklonu auta pri manévrovaní. Chladené brzdové kotúče boli inštalované na prednej náprave. Na zadnej náprave mohli byť bubnové brzdy alebo kotúčové brzdy.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa celkovo predstavilo 8 verzií modelu Mazda MX-3 EC (1991–1998). Všetky verzie boli benzínové a mali predný pohon.
Verzia 1.8 i V6 MT mala motor K8 – jedna z najkompaktnejších 6-valcových pohonných jednotiek danej doby. Typickým prvkom tohto vlastného motora bol systém variabilnej indukčnej rezonancie (VRIS). Toto technologické riešenie pracovalo nasledovne: zberač nasávacieho potrubia mal komory nastavené na konkrétnu rezonančnú frekvenciu. Riadiaca jednotka medzi nimi dynamicky prepínala. Takto sa dosiahla potrebná rezonančná frekvencia pri rôznych rotačných rýchlostiach motora. VRIS systém teda zaručil dynamické nútené nasávanie vytvorením tlaku v zberači nasávacieho potrubia. Používanie tejto technológie malo pozitívny vplyv na účinnosť spaľovania paliva. Ďalším typickým prvkom motorov K bola hliníková konštrukcia a uhol sklonu valcov 60°. Kľukový hriadeľ bol vyrobený z kovanej ocele, a spojovacie tyče z ľahkej karbónovej ocele.
Motor použitý vo verzii 1.8 i V6 MT bol typický výkonom 133 hp, 157 Nm krútiacim momentom, ktorý sa dosiahol pri 4,500 ot./min. Kupé zrýchlilo z 0 na 100 km/h za 8.5 sekundy, a maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 202 km/h.
Výbavy modelu MX-3 EC
Výrobca ponúkal základnú výbavu a niekoľko rozšírených výbav. Dokonca aj v základnej výbave malo toto kupé centrálne zamykanie, tónované okná, elektrické okná a elektrické strešné okno.