Náhradné diely MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30)
Diely pre MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30)
-
Písať 2.0 (E39A, E38A, E33A)Rok (od-do): 11.1987 - 10.1992
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 80Výkon [KS] 109Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A)Rok (od-do): 11.1987 - 10.1992
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 106Výkon [KS] 144Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 GTI 16V Cat 4WD (E38A, E39A, E33A)Rok (od-do): 09.1991 - 10.1992
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 110Výkon [KS] 150Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A)Rok (od-do): 11.1988 - 10.1992
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 107Výkon [KS] 145Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 4WD (E39A, E38A, E33A)Rok (od-do): 12.1988 - 10.1992
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 80Výkon [KS] 109Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A)Rok (od-do): 06.1988 - 10.1992
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 106Výkon [KS] 144Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 I VR4 Turbo 4WD (E39A, E38A, E33A)Rok (od-do): 10.1990 - 03.1993
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 148Výkon [KS] 201Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely MITSUBISHI GALANT:
Tiež pre tieto modely značky Mitsubishi:
Najžiadanejšie súčiastky pre MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30)
MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30)
Populárne tovar pre MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30)
Autá MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Mitsubishi Galant VI (E30) sedan vyrábala japonská korporácia Mitsubishi Motors v rokoch 1987 až 1993. Táto verzia karosérie mala 5 sedadiel. V roku 1987 toto auto získalo cenu „Japonské auto roka“ od japonských žurnalistov, a o 2 roky neskôr aj cenu „Importné auto roka“ od amerického časopisu “Motor Trend”. Model sa upravil v roku 1991. Na stránke autodielyonline24.sk si môžete kúpiť kvalitné náhradné diely pre model Mitsubishi Galant VI (E30) sedan. Katalóg nášho online obchodu vám poskytne podrobné popisy všetkých automobilových produktov. Vďaka tomu si u nás môžete vybrať vhodné brzdové platničky, vzduchové filtre, a iné komponenty už do niekoľkých minút. Ak chcete ušetriť peniaze, využite akcie na stránke autodielyonline24.sk. Počas ich priebehu sú všetky produkty veľmi lacné.
Technické vlastnosti modelu Mitsubishi Galant VI (E30) sedan
Dĺžka karosérie bola 4560 mm, šírka – 1695 mm, výška – 1440 mm. Svetlá výška tohto modelu bola 165 mm. Maximálna nosnosť tohto modelu bola 466 kg. Objem batožinového priestoru bol v tomto aute 415 litrov.
Auto malo nezávislé zavesenie kolies so vzperami MacPherson na prednej náprave. Zadné zavesenie kolies mohlo mať 2 varianty: nezávislé s dvojitými trojuholníkovými ramenami zavesenia kolies, alebo polo-nezávislé. Predná náprava vozidla mala chladené brzdové kotúče, a zadná náprava mala buď nechladené kotúče alebo mechanizmus bubnových bŕzd.
Hlavné verzie
V ponuke bolo viac ako 10 verzií modelu Mitsubishi Galant VI E30 (1987–1993) sedan. Výrobca ponúkal benzínové i dieselové autá s predným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies.
Dieselová verzia 1.8 TD mala 5-rýchlostnú manuálnu prevodovku a bola veľmi úsporná. Inštalovaný tu bol preplňovaný 8-ventilový radový motor so 4 valcami, so vstrekovacím systémom typu PFI. 75 hp bola hodnota výkonu motora, s maximálnym krútiacim momentom 152 N·m, ktorý sa dosiahol pri 2500 ot./min. Maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 164 km/h. Táto verzia zrýchlila z 0 na 100 km/h za 14.5 sekundy. Auto spotrebovalo 6.3 litra paliva v kombinovanom režime.
Pretekárska verzia 2.0 MT VR-4 4WD/4WS bola vytvorená pre Svetové majstrovstvá v rely v rokoch 1989–1992. Bolo to auto s pohonom všetkých kolies a systémom riadenia všetkých štyroch kolies. Auto malo výbornú dynamiku a na týchto majstrovstvách získalo niekoľko cien v rukách rôznych jazdcov.
Výbavy modelu Galant VI (E30)
Výrobca ponúkal mnoho výbav, ako napríklad: G, GE, ME, GF, MF, MS, VS, MX, VX, VZ, GL, GTi, GLSi, El, GLX, GLS. Základná výbava, G, obsahovala vyhrievané zadné okno a audio systém s rádio prijímačom. Rozšírená výbava, VZ, obsahovala hydraulický posilňovač riadenia a halogénové predné svetlá. Bočné spätné zrkadlá boli elektrické.