Náhradné diely Peugeot 406 Kombi
Diely pre Peugeot 406 Kombi
-
Písať 1.8 BiFuelRok (od-do): 10.2000 - 02.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 85Výkon [KS] 116Objem valcov 1749Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva Benzin/plyn (LPG)Dodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely PEUGEOT 406:
Tiež pre tieto modely značky Peugeot:
Najžiadanejšie súčiastky pre Peugeot 406 Kombi
Peugeot 406 Kombi katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík Peugeot 406 Kombi
Populárne tovar pre PEUGEOT 406 Break (8E/F)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá Peugeot 406 Kombi
Autá PEUGEOT 406 Kombi: technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Peugeot 406 (8E/F) sú 5-dverové kombi vyrábané v Európe v rokoch 1996 až 2004. Tento model patril medzi najúspešnejšie od tohto francúzskeho výrobcu, najmä vďaka bohatej výbave, úspornosti paliva, štýlovému dizajnu, a cene, ktorá bola relatívne nízka oproti iným vozidlám strednej triedy. Tieto autá boli aj veľmi spoľahlivé: ak sa ich údržba vykonávala včas, s výmenou spotrebiteľných prvkov a elimináciou malých poškodení mohlo toto kombi slúžiť mnoho rokov bez akéhokoľvek poškodenia. Kvalitné náhradné diely pre model Peugeot 406 (8E/F) si môžete pohodlne kúpiť od nás. Na mnoho produktov ponúkame akciové ponuky. Kontaktujte našich odborníkov, aby vám pomohli vybrať si najvýhodnejšiu ponuku.
Technická špecifikácia modelu Peugeot 406 (8E/F)
Dĺžka, šírka a výška modelu bola 4,725 mm, 1,765 mm a 1,396 mm. Svetlá výška tohto modelu bola 130 mm. Podľa polohy zadných sedadiel mohol byť objem batožinového priestoru 525–1,740 litrov.
Nezávislé predné a zadné zavesenie kolies zaručovalo výbornú ovládateľnosť vozidla. Zadná náprava mala efekt pasívneho riadenia, čím sa uľahčila jazda v zákrutách. Zároveň bolo auto veľmi stabilné pri manévrovaní vďaka prednému a zadnému stabilizátoru.
Ventilované brzdové kotúče boli inštalované na prednej náprave tohto kombi. Podľa verzie mohli byť na zadnej náprave kotúčové brzdy alebo bubnové brzdy.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa celkovo predstavilo viac ako 20 verzií modelu Peugeot 406 (1996‒2004) kombi. Všetky mali predný pohon.
Benzínová verzia 2.0-16V HPI ukázala veľmi dobré a vyvážené vlastnosti. Bol tu inštalovaný 4-valcový 16-ventilový motor so systémom priameho vstrekovania paliva. Motor vytvoril výkon 143 hp a 192 Nm krútiaci moment. Kombi zrýchlilo na 100 km/h za 10 sekúnd a maximálna rýchlosť bola 205 km/h. Zároveň bola spotreba paliva celkom mierna: 7.7 litra v kombinovanom cykle, 6.2 litra mimo mesta, a 10.4 litra v meste. Nosnosť tejto verzie bola 675 kg.
Výbavy modelu 406 (8E/F)
Peugeot 406 kombi bol v ponuke v týchto výbavách: ST, SL, SV, SVE, SR, XT, XR, GT, XS, Familiale a iné.
Verzia vo výbave SR bola v štandarde vybavená prvkami, ako napríklad predné, bočné a závesové airbagy, ABS systém s elektronickým rozložením brzdnej sily, brzdový asistent, a palubný počítač. Stĺpik riadenia bol nastaviteľný v dvoch smeroch a sedadlá podľa výšky. Intenzita osvetlenia palubnej dosky sa mohla prispôsobiť tak, aby boli údaje z nástrojového panela vždy dobre čitateľné. Lišty stieračov čelného skla sa zapínali a vypínali za pomoci signálu zo snímača dažďa. Klimatizácia, audio systém, funkcia ovládania hlasom a iné možnosti boli v ponuke za príplatok.