Späť
Krajina
Späť
Moje vozidlá
-
Náhradné diely pre vaše auto
Autá PEUGEOT Boxer Van (230): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Peugeot Boxer (230L) dodávky sú 3-miestne nákladné vozidlá vyrábané v rokoch 1994–2003. Po prvýkrát sa verejnosti predstavilo na ženevskom autosalóne. Karosériu tohto auta vytvoril známy dizajnér z Talianska, Giorgetto Giugiaro. Činiteľ odporu bol nízky na auto z tejto triedy, a mal hodnotu iba 0.35. Celkovo sa na tvorbe dizajnu tohto modelu pracovalo 7 rokov. Nové auto nebolo prehliadnuté a hneď po svojom zverejnení získalo cenu „Svetová dodávka roka“. V našom online obchode si môžete kúpiť akékoľvek náhradné diely pre dodávku Peugeot Boxer (230L) – od sviečok zapaľovania, až po spony interiérových panelov.
Technické špecifikácie Peugeot Boxer (230L) dodávky
Tieto dodávky sa vyrábali s rôznou dĺžkou rázvoru, a to v rozmedzí 2,850–3,700 mm. K tomu prislúchala aj dĺžka karosérie v rozmedzí 4,749–5,599 mm. Šírka auta bola vždy 2,024 mm. Výška mohla byť tiež rozdielna: od 2,150 do 2,860 mm. Objem nákladového priestoru mohol byť 7.5–14.0 m³. Karoséria auta bola typická odolnosťou voči korózii.
Predné zavesenie kolies bolo nezávislé a zadné bolo závislé s listovými pružinami. Brzdové kotúče boli inštalované na prednej náprave a na zadnej boli bubnové brzdy.
Hlavné verzie
Počas celej doby výroby sa celkovo vytvorilo asi 20 verzií modelu Peugeot Boxer (230L) dodávky. Väčšina z nich bola benzínová. Krútiaci moment sa väčšinou prenášal na prednú nápravu. Okrem verzií s predným pohonom boli v sortimente aj verzie s pohonom všetkých kolies.
Vozidlo malo motor s objemom 1.9–2.8 L. Najmenej výkonný motor mal výkon 68 hp; najvýkonnejší mal výkon 127 hp. Podľa zvolenej verzie bola nosnosť týchto áut od 900 do 1,900 kg. Spotreba paliva v kombinovanom cykle mohla byť od 8 do 13.5 litra. Dodávka mala k dispozícii 5-rýchlostnú manuálnu alebo 4-rýchlostnú automatickú prevodovku.
Výbavy áut Peugeot Boxer (230L)
Vybavenie modelu Peugeot Boxer (230L) dodávky bolo minimalistické. Sedadlo pre spolujazdcov bolo dvojité. Sedadlo vodiča sa mohlo nastaviť podľa výšky a smerom vpred alebo dozadu. Všetky sedadlá boli vybavené opierkami hlavy. Kabína bola typická ergonómiou: bolo tu mnoho oddelení na odloženie malých vecí. Radiaca páka bola inštalovaná na palubnej doske.