Späť
Krajina
Späť
Moje vozidlá
-
Náhradné diely pre vaše auto
Autá PORSCHE 914 Targa: technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Porsche 914 sú modely vo verzii targa, ktoré sa vyrábali v rokoch 1969 až 1976. Výrobcom bola nemecká spoločnosť Porsche AG. Do auta sa usadili 2 osoby. Model získal cenu „Importné auto roka“ od amerického časopisu Motor Trend v roku 1970. Bolo to dokonca aj prvé „safety car“ v rámci seriálu Formula 1 na Veľkej cene Kanady v roku 1973. Na stránke autodielyonline24.sk si môžete kúpiť náhradné diely pre model Porsche 914 za najvýhodnejších podmienok. U nás nájdete široký sortiment kvalitných súčiastok, akými sú napríklad lišty stieračov, kabínové filtre, sviečky zapaľovania a iné komponenty. Vďaka nášmu jednoduchému a prehľadnému katalógu v našom online obchode u nás jednoducho nájdete potrebné súčiastky do niekoľkých minút. Okrem toho pre vás máme pravidelné akcie, ktoré vám pomôžu ušetriť. Staňte sa zákazníkom na stránke autodielyonline24.sk ešte dnes a nakúpte výhodne online bez toho, aby ste vyšli z domu alebo z pracoviska.
Porsche 914: špecifikácie
Dĺžka auta bola 3,985 mm, šírka - 1,650 mm. Podľa verzie mala výška hodnotu 1,230 alebo 1,240 mm. Na oboch nápravách auta boli inštalované chladené brzdové kotúče, ktoré mali samonosný dizajn a boli vyrobené z ocele. Predné a zadné zavesenie kolies bolo nezávislé. Výrobca tu použil vysúvacie predné svetlá, ktoré boli na tú dobu neobvyklé.
Hlavné verzie
Celkovo sa vytvorilo 6 verzií modelu Porsche 914 Targa (1969–1976). Všetky verzie boli benzínové a motor v nich bol inštalovaný uprostred.
Verzia 1.7 MT bola veľmi obľúbená. Toto auto malo k dispozícii 4-valcový 8-ventilový motor s protiľahlými valcami so systémom vstrekovania paliva. Motor mal výkon 80 hp, s maximálnym krútiacim momentom 136 N·m pri 2,700 ot./min. Auto malo 5-rýchlostnú manuálnu prevodovku. Maximálna rýchlosť tohto modelu bola 186 km/h. Verzia targa zrýchlila z 0 na 100 km/h za 13.3 sekundy.
914 - výbavy
Základná výbava obsahovala lakťové opierky a podpery pre nohy cestujúcich, a tiež gumové ochranné prvky nárazníkov. Väčšina exportných vozidiel mala bezpečnostné pásy s napínačmi, zadný spojler, prvky na ochranu pri bočnom náraze a dekoratívne chrómové súčiastky.