Náhradné diely SSANGYONG Musso SUV
Diely pre SSANGYONG Musso SUV
-
Písať 2.3 TDiC pohon vsetkych koliesRok (od-do): 05.1997 - 10.2003
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 74Výkon [KS] 101Objem valcov 2299Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely SSANGYONG MUSSO:
Najžiadanejšie súčiastky pre SSANGYONG Musso SUV
SSANGYONG Musso SUV katalóg náhradných dielov
Populárne tovar pre SSANGYONG MUSSO (FJ)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá SSANGYONG Musso SUV
Autá SSANGYONG Musso SUV: technické špecifikácie, verzie a výbavy
SsangYong Musso (FJ) je stredne veľké SUV, ktoré sa vyrábalo v rokoch 1993 až 2005. Priestranná kabína, vysoká miera bezpečnosti, štýlový dizajn a excelentný výkon boli prvkami, ktoré urobili toto auto uznávané po celom svete. Používala ho aj britská polícia. Exteriér SUV vytvoril britský dizajnér Ken Greenley. Auto vyhralo cenu Auto Design Award na autosalóne v meste Birmingham v rokoch 1994 a 1996. Náhradné diely pre model SsangYong Musso (FJ) si môžete kúpiť v našom online obchode. Často pre vás máme nízke ceny obľúbených komponentov, akými sú napríklad kabínové filtre, brzdové strmene, a sviečky zapaľovania.
SsangYong Musso (FJ): špecifikácie
Autá SsangYong Musso SUV (FJ) boli 4,640 mm dlhé, 1,905 mm široké a 1,735 mm vysoké. Po úprave z roku 1998 sa rozmery auta mierne zmenili: model bol 4,656 dlhý, 1,864 mm široký a 1,735 vysoký. Kabína bola dostatočne priestranná pre vodiča a 4 cestujúcich. Kufor bol obrovský: podľa polohy zadných sedadiel bol objem batožinového priestoru od 1,120 do 1,920 l. Svetlá výška tohto modelu bola 195 až 205 mm.
Predné zavesenie kolies bolo nezávislé, s dvomi priečnymi trojuholníkovými ramenami zavesenia kolies, a zadné bolo závislé. Brzdové kotúče boli inštalované na prednej i zadnej náprave auta.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa celkovo predstavilo viac ako 10 verzií modelu SsangYong Musso (FJ). Väčšina z nich bola dieselová a tieto modely mali pohon všetkých kolies.
Tieto autá mali k dispozícii motory Mercedes-Benz vyrobené pod licenciou kórejského výrobcu. Boli typické lepšou spoľahlivosťou. Napríklad, 3.2 l benzínový motor bez problémov prešiel vzdialenosť 1 milión kilometrov, bez akýchkoľvek zásadných opráv.
Verzia TDL 2.9 bola pomerne úsporná. Inštalovaný tu bol preplňovaný dieselový motor s 5 valcami, 10 ventilmi a systémom priameho vstrekovania paliva. Výkon motora bol 120 hp, s maximálnym krútiacim momentom 256 N⋅m, ktorý sa dosiahol pri 2,400 ot./min. Táto verzia zrýchlila z 0 na 100 km/h za 16,9 sekundy. Maximálna rýchlosť tohto modelu bola 162 km/h. Auto spotrebovalo 11.6 l paliva na 100 km v meste, 8.8 l v kombinovanom cykle, a 7.2 l mimo mesta. Maximálna nosnosť tohto modelu bola 655 kg.
Musso (FJ): výbavy
Musso SUV (FJ) sa ponúkal v týchto výbavách: E, TDX, TDL, EX, a TDX Prestige.
Auto vo výbave TDX Prestige malo systém ABS s rozložením brzdnej sily, kontrolu trakcie, uzávierku diferenciálu, airbag pre vodiča, diaľkové centrálne zamykanie, elektrické bočné spätné zrkadlá, tempomat a klimatizáciu. Lišty stieračov čelného skla sa spúšťali vďaka dažďovému senzoru. Kabína bola veľmi pohodlná. Sedadlá mali k dispozícii opierky hlavy. Inštalovaná tu bola aj predná a zadná stredová lakťová opierka.