Náhradné diely Suzuki Ignis FH
Diely pre Suzuki Ignis FH
-
Písať 1.3 (HV51, HX51, RG413)Rok (od-do): 10.2000 - 09.2003
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 61Výkon [KS] 83Objem valcov 1328Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely SUZUKI IGNIS:
Najžiadanejšie súčiastky pre Suzuki Ignis FH
Suzuki Ignis FH katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík Suzuki Ignis FH
Populárne tovar pre SUZUKI IGNIS (FH)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá Suzuki Ignis FH
Autá SUZUKI Ignis I (FH): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Suzuki Ignis I (FH) sú 3- a 5-dverové hatchbacky, ktorý sa vyrábali v Japonsku v rokoch 2000 až 2005. Model debutoval na parížskom autosalóne. Rýchlo si získal uznanie vďaka kompaktným rozmerom, atraktívnemu dizajnu a úspore paliva. Vďaka vysokej miere spoľahlivosti a jednoduchej údržbe môžeme toto auto vidieť na cestách aj dnes. Kúpiť si náhradné diely pre model Suzuki Ignis I (FH) je veľmi jednoduché: všetky potrebné komponenty určite nájdete v našom katalógu. Vďaka našim dostupným cenám a špeciálnym ponukám môžete na oprave vášho auta výrazne ušetriť.
Suzuki Ignis I (FH) - technické špecifikácie
Suzuki Ignis I (FH) hatchback bol 3615 mm dlhý, 1595 mm široký a 1540 mm vysoký. V kabíne auta bolo 5 sedadiel. Podľa polohy zadných sedadiel bol objem batožinového priestoru v tomto aute v rozmedzí od 181 do 419 litrov. Svetlá výška tohto modelu bola pomerne vysoká, s hodnotou 165 mm.
Predné zavesenie kolies bolo nezávislé so vzperami MacPherson. Zadné bolo závislé. Auto nemalo stabilizátory. Brzdové kotúče boli inštalované na prednej náprave auta, a zadná náprava mala k dispozícii mechanizmus bubnových bŕzd. Športová verzia Sport mala „body kit“ – set prvkov karosérie, zadný spojler, a tuhšie zavesenie kolies, ktoré vylepšovalo ovládateľnosť auta.
Hlavné verzie
Vo väčšine európskych krajín sa počas celej doby výroby predstavilo asi 10 verzií modelu Suzuki Ignis. Všetky verzie mali benzínový motor. Auto bolo dostupné s predným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies. Inštalovaná tu bola 5-rýchlostná manuálna alebo 4-rýchlostná automatická prevodovka.
Verzia 1.3 MT bola jedna z najbežnejších. Inštalovaný tu bol 4-valcový 16-ventilový motor s výkonom 83 hp. 110 N⋅m bol maximálny krútiaci moment. Hatchback zrýchlil z 0 na 100 km/h za 11.4 sekundy. Maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 160 km/h. Spotreba paliva bola nízka: 8.5 litra na 100 km v meste, 5.2 litra mimo mesta a 6.4 litra v kombinovanom režime. Maximálna nosnosť tohto modelu bola 540 kg. Auto malo predný pohon.
Ignis I (FH) - výbavy
Autá Ignis I (FH) sa ponúkali vo výbavách, ako napríklad GS, GL, Sport, Special, First Edition a iných.
Hatchback vo výbave Sport mal ABS systém s rozložením brzdnej sily, predné airbagy, posilňovač riadenia, predné elektrické okná, a centrálne zamykanie so systémom vstupu do auta bez kľúča. Športové sedadlá boli inštalované v kabíne auta – sedadlo vodiča bolo výškovo nastaviteľné. Zadné sedadlá mali opierky hlavy a mohli sa delene sklopiť. Spätné zrkadlá boli vyhrievané. Volant a radiaca páka boli čalúnené v koži. Palubná doska bola zdobená karbónovými vložkami.