Späť
Krajina
Späť
Moje vozidlá
-
Náhradné diely pre vaše auto
Autá TOYOTA Avensis I Sedan (T22): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Toyota Avensis I (T22) sedan sa vyrábal v rokoch 1997 až 2003. V roku 2000 bolo toto 5-miestne auto upravené. Navštívte náš online obchod ak si veľmi rýchlo potrebujete kúpiť náhradné diely pre Toyota Avensis I (T22) sedan. Ponúkame vám široký sortiment kvalitných komponentov za dostupné ceny. Online katalóg na stránke autodielyonline24.sk pravidelne dopĺňame o nové produkty, a práve preto u nás vždy nájdete všetko potrebné. Navyše u nás môžete ušetriť vďaka rôznym akciám. Staňte sa klientom na stránke autodielyonline24.sk ak si chcete lacno kúpiť spoľahlivé vzduchové a kabínové filtre, lišty stieračov, a mnoho iných produktov.
Technické vlastnosti modelu Toyota Avensis I (T22) sedan
Keď auto vstúpilo do výroby, jeho dĺžka, šírka a výška boli 4490 mm, 1710 mm and 1425 mm. Maximálna nosnosť modelu bola 550 kg. Objem batožinového priestoru bol v tomto aute 500 litrov. Po úprave sa dĺžka karosérie zväčšila o 30 mm a maximálna nosnosť modelu bola 585 kg. Ostatné parametre sa nezmenili.
Chladené brzdové kotúče boli inštalované na prednej náprave vozidla. Zadná mala bubnové brzdy.
Hlavné verzie
Toyota Avensis I sedany (1997–2003) pracovali na benzínové alebo dieselové palivo. Celkovo bolo v ponuke viac ako 10 verzií s predným pohonom.
2.0 AT verzia mala dobré dynamické vlastnosti. Auto malo 4-valcový 16-ventilový radový benzínový motor s tzv. PFI systémom vstrekovania paliva. 150 hp bola hodnota výkonu motora s maximálnym krútiacim momentom 200 N·m, ktorý sa dosiahol pri 5700 ot./min. Spotreba paliva bola: 10.7 litra na 100 km v mestskom režime, 6.8 litra mimo mesta a 8.6 litra v kombinovanom režime. Maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 210 km/h. Tento model zrýchlil z 0 na 100 km/h za 9.3 sekundy.
Výbavy modelu Avensis I (T22) sedan
Najobľúbenejšie výbavy boli Linea Terra, Linea Sol, Linea Terra E, Linea Luna a Executive. Výbava Executive obsahovala ABS, systém kontroly trakcie (TCS), systém rozloženia brzdnej sily (EBD), brzdového asistenta (BAS), systém kontroly stability (ESP) a tempomat. Okrem predných airbagov tu boli inštalované aj bočné airbagy. Bočné spätné zrkadlá boli elektricky nastaviteľné. Auto malo centrálne zamykanie, štart motora bez kľúča, dvojzónovú klimatizáciu, audio systém, palubný počítač, snímače okolitej teploty. Volant a sedadlá boli čalúnené v koži.