Náhradné diely Volvo 945 Kombi
Diely pre Volvo 945 Kombi
Autodiely pre ďalšie modely VOLVO 940:
Tiež pre tieto modely značky Volvo:
Najžiadanejšie súčiastky pre Volvo 945 Kombi
Volvo 945 Kombi katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík Volvo 945 Kombi
Populárne tovar pre VOLVO 940 Kombi (945)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá Volvo 945 Kombi
Autá VOLVO 940 I Kombi (945): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Volvo 940 I 945 sú 5-dverové kombi, ktorých výroba sa vykonávala v rokoch 1990 až 1995. V roku 1995 sa na modeli udiali malé zmeny. Tento model bol jedným z posledných so zadným pohonom od tohto výrobcu. Hlavné výhody kombi – priestranná a pohodlná kabína, bohatá výbava, a vysoký stupeň bezpečnosti. Náš online obchod vám ponúka nákup náhradných dielov pre model Volvo 940 I 945. Na našej stránke nájdete mnoho zliav akcií: môžete si u nás kúpiť kabínový filter, brzdové strmene alebo sviečky zapaľovania s výraznou zľavou.
Technické vlastnosti modelu Volvo 940 I 945
Volvo 940 I 945 kombi malo veľké rozmery. Jeho dĺžka bola 4845 mm, šírka – 1750 mm, a výška – 1435 mm. Priestranná kabína a veľký kufor, ktorého objem bol 992 až 2125 litrov, robili toto auto viacúčelovým a veľmi praktickým. V niektorých modifikáciách sa mohli inštalovať aj 2 dodatočné sedadlá. Svetlá výška auta bola 105 mm a autu dodala stabilitu a pri jazde vo vyššej rýchlosti sa vďaka nej auto lepšie ovládalo. Brzdový systém bol veľmi účinný a spoľahlivý. Ventilované brzdové kotúče sa inštalovali na prednú nápravu a na zadnej boli neventilované kotúče.
Hlavné modifikácie
V rokoch 1990 až 1995 sa na trhu objavilo celkom 15 modifikácií modelu Volvo 940 I 945 kombi, a väčšinou to boli benzínové modifikácie. Najvýkonnejšou a najdynamickejšou verziou bol model s benzínovým motorom 2.0 T MT. 4-valcový 8-ventilový motor s výkonom 155 hp bol inštalovaný v tomto aute. Jeho maximálny krútiaci moment bol 230 N∙m, a otáčky motora mohli dosiahnuť až 5600 ot./min. Vďaka turbodúchadlu a viacbodovému systému vstrekovania paliva auto zrýchlilo z nuly na 100 km/h za 9.6 sekundy a maximálna rýchlosť bola 200 km/h. Dokonca aj spotreba paliva bola relatívne malá: 12.9 litra na 100 km v meste, 9.8 v kombinovanom cykle, a 7.1 na diaľnici. Nosnosť auta tejto modifikácie bola 557 kg.
Konfigurácie modelu 940 I 945
Na trhoch v rôznych krajinách sa predstavili rôzne konfigurácie a základné výbavy tohto modelu: Malm, Royal, SE, GLE, GL a Polar. V štandarde konfigurácie Royal bol protiblokovací systém bŕzd, airbag pre vodiča, nastaviteľné sedadlo vodiča s driekovou oporou, vyhrievané sedadlá, nastaviteľné opierky hlavy pre zadných pasažierov, trojbodové bezpečnostné pásy, tónované okná, disky kolies z ľahkých zliatin, hmlové svetlá, posilňovač riadenia a klimatizácia. Lišty stieračov mohli pracovať v prerušovanom režime.
Špeciálny variant výbavy sa ponúkal pre Turbo Diesel i.c. modifikáciu. Za príplatok mohol mať zákazník systém kontroly trakcie, airbag pre spolujazdca, kožené čalúnenie sedadiel, disky z ľahkých zliatin, elektrické strešné okno, ostrekovače svetiel, tempomat, klimatizáciu a “metalickú” farbu karosérie.