Volkswagen POLO (9N_) diely online obchod
Diely pre Polo 9n
-
Písať 1.8 GTi Cup EditionRok (od-do): 05.2006 - 11.2009
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 132Výkon [KS] 180Objem valcov 1781Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 Total FlexRok (od-do): 10.2008 - 01.2012
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 88Výkon [KS] 120Objem valcov 1984Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva Benzin/EtanolDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 1.4 BiFuelRok (od-do): 05.2006 - 11.2009
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 60Výkon [KS] 82Objem valcov 1390Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva Benzin/plyn (LPG)Dodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely Volkswagen POLO:
Najžiadanejšie súčiastky pre Polo 9n
Polo 9n katalóg náhradných dielov
Populárne tovar pre Volkswagen POLO (9N_)
Autá Volkswagen Polo IV Hatchback (9N): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Volkswagen Polo IV 9N je 3- a 5-dverový hatchback. Vyrábal sa v Európe v rokoch 2001 až 2005. Auto malo 5 sedadiel. Zmena dizajnu sa konala v roku 2005, po ktorej auto získalo index 9N3. Model z roku 2002 hatchback získal 4 z 5 možných hviezdičiek v nárazových testoch Euro NCAP. Náhradné diely pre model Volkswagen Polo IV 9N si môžete objednať na našej stránke. Nákupom súčiastok v sete, napríklad brzdové kotúče spolu s brzdovými platničkami, ušetríte na doručení a môžete získať aj dodatočné zľavy.
Technické vlastnosti modelu Volkswagen Polo IV 9N
Model bol vytvorený na rovnakej platforme, ako Audi A2 a Seat Ibiza, ale karoséria bola o niečo dlhšia. Šírka, dĺžka a výška hatchbacku boli 1650, 3894 a 1465 mm. Objem kufra so sklopenými zadnými sedadlami bol 1030 litrov a s nesklopenými – 270 litrov. Nízka svetlá výška 110 mm dodala auta stabilitu na ceste.
Hlavné modifikácie
10 modifikácií Polo 9N (2001–2005) v 3-dverovej karosérií sa predstavilo počas rokov výroby: 6 z nich malo benzínový motor a 4 dieselový. 16 modifikácií bolo určených pre 5-dverovú verziu: 10 benzínových a 6 dieselových motorov. Najvýkonnejší model a najzaujímavejší model bol Fun 1.9 TDI vyrobený v roku 2003. Model je známy ako Polo Dune vo Veľkej Británii.
Auto bolo vyrobené hlavne pre nadšencov aktívnej jazdy. Pod kapotou bol 4-valcový 8-ventilový TDI turbodúchadlový motor so systémom vstrekovania paliva. Motor mal výkon až 101 hp. Z nuly na 100 km/h model zrýchlil za 11.5 sekundy a najvyššia rýchlosť bola 182 km/h. Prítomnosť turbíny a systémy priameho vstrekovania paliva nielenže podporili účinnú tvorbu palivovej zmesi, ale pomohli aj pri znížení spotreby paliva a vypúšťaní menej škodlivých látok do ovzdušia. V priemere malo auto spotrebu 5,1 litra na 100 km v kombinovanom cykle, 6,6 litra v meste a 4,2 litra na diaľnici. Nosnosť auta bola 453 kg.
Fun 1.9 TDI hatchback sa líšil od iných modifikácií dizajnom brzdového systému a svetlou výškou, ktorá sa zvýšila o 20 mm, vďaka inštalácii 17-palcových ráfikov kolies a nízkoprofilovým pneumatikám 215/70 R17. Brzdové kotúče s priemerom 232 mm boli na zadnej náprave modelu Volkswagen Polo 9N (2001–2005) namiesto bubnových bŕzd. Predné brzdové kotúče boli ventilované a mali priemer 256 mm.
Konfigurácie modelu Polo IV 9N
Model bol v ponuke v rôznych výbavách a najobľúbenejšie z nich boli Comfortline, Highline a Sportline. Výbavy Athene, Atlantic sa vyrobili len ako limitované série.
Vo výbave Comfortline mal model VW Polo IV 9N hatchback protiblokovací systém bŕzd (ABS) so systémom rozloženia brzdnej sily (EBD), 4 airbagy, elektrický posilňovač riadenia a centrálne zamykanie. Vyhrievané predné sedadlá boli výškovo nastaviteľné a mali aj opierky hlavy. Stierače mohli pracovať v prerušovanom režime a aktivovali sa signálom z dažďového snímača. Za príplatok si zákazník mohol objednať klimatizáciu, kožený volant a čalúnenie sedadiel, disky z ľahkých zliatin a hmlové svetlá.