Späť
Krajina
Späť
Moje vozidlá
-
Náhradné diely pre vaše auto
Autá AUDI TT Roadster (8N9): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Vozidlá Audi TT 8N9 sú prvou generáciou dvojmiestnych roadsterov, ktoré sa vyrábali v rokoch 1999 – 2006. Toto auto so základom z kupé malo strechu z jemnej textílie, ktorá sa stiahla stlačením tlačidla v kabíne, a bolo charakteristické excelentnou dynamikou a vysokou úrovňou bezpečnosti. Aby bola jazda so stiahnutou strechou pri vysokej rýchlosti stabilná, bol roadster vybavený špeciálnym deflektorom vetra. Trvanlivý hliníkový rám, umiestnený za sedadlami, pridával dodatočnú ochranu šoférovi a spolujazdcovi. Roadster získal v testoch EuroNCAP v roku 2003 štyri hviezdičky. V našom online obchode si môžete zakúpiť autodiely pre Audi TT 8N9. Ponúkame dostupné ceny a výrazné zľavy na všetky komponenty. Okrem toho môžete pri objednávke niekoľkých náhradných dieloch naraz, napríklad brzdových strmeňov a brzdových doštičiek, ušetriť polovicu na poplatku za doručenie.
Technické parametre modelu Audi TT 8N9
Dĺžka roadsteru Audi TT 8N9 bola 4041 mm, šírka 1764 mm a výška 1359 mm. Za sedadlami bol špeciálny, hermeticky uzavretý priestor, v ktorom bola umiestnená sklápacia strecha. V dôsledku toho bola kapacita batožinového priestoru 220 litrov, bez ohľadu na to, či bola strecha otvorená alebo nie. Svetlá výška 130 mm poskytovala skvelý jazdný výkon a stabilitu vozidla pri vysokých rýchlostiach. Po facelifte v roku 2002 sa znížil obsah batožinového priestoru na 180 litrov.
Hlavné modifikácie
Rad modifikácií modelu Audi TT 8N9 obsahoval iba autá s benzínovými motormi: celkovo 14 verzií. Najvýkonnejšou bola 3.2 quattro DSG.
Jej 6-valcový V-motor s 24. ventilmi a krútiacim momentom 320 Nm mal výkon 250 koní a počet otáčok za minútu mohol dosiahnuť hodnotu 6200. Užitočná hmotnosť tejto modifikácie bola 300 kg. Auto zrýchľovalo z 0 na 100 km/h iba behom 6,6 sekundy, spotreba paliva bola 13 litrov na 100 km v meste, 9,9 litra v kombinovanom režime a 7,7 litra na diaľnici.
Viacbodové vstrekovanie paliva poskytovalo stabilnú prevádzku motora, pomáhalo zvyšovať jeho výkon a znižovať spotrebu paliva. Pohon všetkých kolies quattro bol zodpovedný nielen za držanie vozidla na ceste na klzkých povrchoch, ale zlepšoval tiež odbáčanie vozidla pri manévrovaní. 6-rýchlostná značková prevodovka DSG zaručovala okamžitú zmenu jazdného režimu.
Úrovne výbavy modelu TT (8N9)
Okrem klasickej výbavy bola pre roadstery TT, 8N9 (1999-2006) v ponuke tiež výbava Advance. Rozsah základnej výbavy bol obrovský a v závislosti od modifikácie mohla obsahovať protiblokovací brzdový systém s elektronickým rozdeľovačom brzdnej sily, elektronický stabilizačný program, predné a bočné airbagy, aktívne opierky hlavy, palubný počítač, tempomat a reguláciu klímy a elektricky nastaviteľné vyhrievané zrkadlá. Za príplatok bolo možné objednať navigačný systém, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča a 18-palcové disky.