Náhradné diely Citroën C5 1
Diely pre Citroën C5 1
-
Písať 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE)Rok (od-do): 03.2001 - 08.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 80Výkon [KS] 109Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF)Rok (od-do): 03.2001 - 08.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 100Výkon [KS] 136Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE)Rok (od-do): 03.2001 - 08.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 98Výkon [KS] 133Objem valcov 2179Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva naftaDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE)Rok (od-do): 03.2001 - 08.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 85Výkon [KS] 115Objem valcov 1749Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF)Rok (od-do): 03.2001 - 08.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 152Výkon [KS] 207Objem valcov 2946Valce 6
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
-
Písať 2.0 16V HPi (DCRLZB)Rok (od-do): 03.2001 - 08.2004
-
Typ karosérieTyp riadenia
-
Výkon [kW] 103Výkon [KS] 140Objem valcov 1997Valce 4
-
Počet ventilov na spaľovaciu komoruTyp motoraPrevodovka ---
-
Druh paliva BenzínDodávka paliva ...Brzdový systém ...
Autodiely pre ďalšie modely CITROËN C5:
Najžiadanejšie súčiastky pre Citroën C5 1
Citroën C5 1 katalóg náhradných dielov
Najobľúbenejšie veľkosti pneumatík Citroën C5 1
Populárne tovar pre CITROËN C5 I (DC_)
Najobľúbenejšie príslušenstvo pre autá Citroën C5 1
Autá CITROËN C5 I Hatchback: technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Citroën C5 I (DC_) sú 5-dverové liftbacky vyrábané v Európe v rokoch 2001–2005. Oficiálna premiéra sa konala na parížskom autosalóne v roku 2000. Vlastné plyno-kvapalinové zavesenie kolies, ktoré poskytovalo najvyšší stupeň pohodlia pri jazde, bolo typickým prvkom týchto áut. Náhradné diely pre model Citroën C5 I (DC_) si môžete lacno kúpiť na našej webstránke. Ponúkame vám široký výber produktov, dostupné ceny, množstvo akcií a rýchle doručenie.
Technické vlastnosti modelu Citroën C5 I (DC_)
Autá Citroën C5 I (DC_) boli 4620 mm dlhé, 1770 mm široké a 1480 mm vysoké. Podľa verzie bol objem batožinového priestoru v tomto aute v rozmedzí 456 až 1310 litrov. Svetlá výška tohto modelu bola 150 mm. Auto bolo 5-miestne a malo brzdové kotúče na všetkých kolesách.
Značkové plyno-kvapalinové zavesenie kolies bolo elektronicky riadené. Vo vysokej rýchlosti znížilo svetlú výšku auta, aby bolo vozidlo stabilnejšie, a aby sa znížil jeho činiteľ odporu. Zavesenie kolies zvýšilo karosériu pri nízkej rýchlosti a pri jazde na nekvalitných cestách, čím sa zaručil komfort počas jazdy. Použitím plyno-kvapalinového zavesenia kolies sa umožnilo prejsť určitú vzdialenosť len na 3 kolesách v prípade, že štvrté koleso malo defekt.
Hlavné verzie
Počas celej doby výroby sa vytvorilo asi 20 verzií modelu Citroën C5 I (DC_) (2001–2004) liftbacky. Všetky mali predný pohon a benzínový alebo dieselový motor.
Benzínová verzia 3.0 V6 (207 hp) bola jedna z najvýkonnejších. Mala 6-valcový 24-ventilový motor do V s krútiacim momentom do 285 N⋅m. Tento model zrýchlil z 0 na 100 km/h za 8.1 sekundy. Maximálna rýchlosť tohto vozidla bola 240 km/h. Spotreba paliva bola 13.6 litra paliva v mestskom režime, 9.6 litra v kombinovanom režime a 7.1 litra mimo mesta. Maximálna nosnosť modelu bola 555 kg.
Výbavy modelu C5 I (DC_)
V ponuke pre modely C5 I (DC_) liftbacky boli tieto výbavy: X, SX, Exclusive, Prestige, Seduction, Essentielle, Difference a iné.
Výbava Exclusive bola najdrahšia. Obsahovala dvojzónovú klimatizáciu, parkovacie snímače, predné a zadné elektrické okná, dažďové snímače, predné, bočné a hlavové airbagy, systém kontroly stability a systém kontroly trakcie. Stierače sa aktivovali automaticky vďaka signálu z dažďového senzora. Bočné spätné zrkadlá mali vyhrievanie, elektrický pohon a mohli sa diaľkovo sklopiť. Tlačidlá audio systému boli inštalované na volante. Elektrické nastavenie, vyhrievanie a kožené čalúnenie sedadiel, a tiež systém navigácie boli dostupné za príplatok.