Späť
Krajina
Späť
Moje vozidlá
-
Náhradné diely pre vaše auto
Autá CITROËN Relay I Van (230): technické špecifikácie, verzie a výbavy
Autá Citroën Jumper I (230 L) sú 2- a 3-miestne dodávky vyrábané v rokoch 1994 až 2002. Debut modelu sa konal na ženevskom autosalóne. Exteriér tohto modelu vytvoril známy taliansky dizajnér Giorgetto Giugiaro zo štúdia ItalDesign. Podarilo sa dosiahnuť činiteľ odporu s hodnotou iba 0.35, čo bola veľmi nízka hodnota pre auto z tohto segmentu. Praktickosť, spoľahlivosť, a všestrannosť tohto auta sa cenili najviac: model získal prestížnu cenu „Svetová dodávka roka“ v roku 1994. Zaregistrujte sa na našej webstránke, ak chcete mať vždy možnosť kúpiť si náhradné diely pre model Citroën Jumper I (230 L) za neuveriteľne nízke ceny. Do zoznamu želaní si pridajte komponenty, o ktoré máte záujem, a budeme vás informovať, keď budú v zľave.
Technické vlastnosti modelu Citroën Jumper I (230 L)
Autá Citroën Jumper I (230 L) mohli mať krátky, stredne dlhý alebo dlhý rázvor: 2850 mm, 3200 mm alebo 3700 mm. Dĺžka karosérie mohla byť 4749 mm, 5099 mm alebo 5599 mm. Skombinovať sa mohla s rôznou výškou karosérie: 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm alebo 2860 mm. Šírka auta bola 2024 mm.
Svetlá výška tohto modelu bola 110 mm. Predné nezávislé a zadné závislé zavesenie kolies bolo jednoduché a spoľahlivé. Karoséria mala 4 dvere; zadné boli tradičné s dvomi listami.
Podľa pomeru dĺžky a výšky karosérie auta mohol byť objem nákladového priestoru v rozmedzí 7 až 14 m3. Za sedadlom vodiča výrobca inštaloval ochranný sieťovinový priedel. Operadlo sedadla spolujazdca bolo sklopné, čo umožnilo prevoz aj dlhých predmetov.
Brzdové kotúče boli inštalované iba na prednej náprave. Zadná náprava mala bubnové brzdy.
Hlavné verzie
Počas doby výroby sa celkovo vytvorilo viac ako 10 verzií modelu Citroën Jumper I (230 L), a väčšina z nich bola dieselová. Obvykle mali tieto autá predný pohon, ale vyrábala sa aj verzia s pohonom všetkých kolies.
Verzia 33LH 2.8HDi bola jedna z najvýkonnejších. 146 hp bola hodnota výkonu 4-valcového 8-ventilového motora od firmy SOFIM. Vďaka turbodúchadlu a medzichladiču bol maximálny krútiaci moment motora 310 N⋅m pri 1500 ot./min. Tento model zrýchlil z 0 na 100 km/h za 20.2 sekundy. Jeho maximálna rýchlosť bola 146 km/h. Systém vstrekovania paliva Common Rail zaručoval optimálnu spotrebu paliva: 12.8 litra na 100 km v kombinovanom režime. Maximálna nosnosť modelu bola 1100 kg.
5-rýchlostná manuálna prevodovka bola pomerne spoľahlivá a poškodila sa len zriedka. Motor bol avšak veľmi citlivý na kvalitu oleja. Aj najmenšia odchýlka od odporúčaných podmienok výmeny olejového filtra a maziva mohla viesť k veľmi drahej oprave.
Výbavy modelu Jumper I (230 L)
Jumper I (230 L) dodávky boli vybavené iba potrebnými prvkami. Obvykle bol systém ABS v ponuke ako doplnok. Klimatizáciu, elektrické okná, predné airbagy a audio systém si mohol majiteľ objednať za príplatok.